План засідань ММО вчителів інформатики на 2018-2019 н.р.
План засідань ММО вчителів інформатики на 2018-2019 н.р.
План засідань ММО вчителів інформатики на 2017-2018 н.р.
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін проведення
|
Місце прове-дення
|
Відповідальний
|
І.
|
1.
Аналіз роботи ММО за
2018-2019 н. р. Обговорення плану роботи на 2019-2020 н.р.(відкриті уроки,
план атестації, курсової перепідготовки, заходи, конкурси….)
|
серпень 2019
|
НВК «Ліцей-СЗШ» №10
|
Тройно С.О.
|
2.
Обговорення
рекомендаціями ДОІППО щодо напрямків роботи вчителів інформатики на 2019-2020
н.р.: вивчення нормативних документів та обговорення особливостей та змін у навчальних програмах з
інформатики в загальноосвітніх школах.
|
Всі вчителі
|
|||
3.
Ознайомлення з новою
методичною літературою з викладання інформатики в загальноосвітніх школах.
Зорієнтованість навчання на виховання національної самосвідомості та
патріотизму учнів
|
Всі вчителі
|
|||
4.
Визначення основних
напрямків роботи над темою «Педагогіка соціалізації особистості
громадянського суспільства»
|
Тройно С.О..
|
|||
5.
Різне. Документи
загального доступу (заповнити)
|
Тройно С.О.
|
|||
ІІ.
|
1.
Конкурси з інформаційних технологій в
2019-2020 н.р. Обговорення підсумків результатів попередніх років та змін в
умовах організації та проведення. Школа досвіду.
|
жовтень-листопад 2019
|
НВК «Ліцей-СЗШ» №10
|
Тройно С.О.
|
|
2.
Підготовка до проведення І та ІІ турів
олімпіад з інформатики ( ІКТ, ОАП). Обговорення можливостей участі у
дистанційному Інтернет-тренінгу з олімпіадної інформатики. Школа досвіду.
|
Тройно С.О.
Вієнко Г.В.
|
||
|
3.
В рамках роботи з обдарованими учнями
організувати участь дітей у Всеукраїнських
інтерактивних конкурсах (Бобер, Комп’ютерна перлинка, Макетування …)
|
Тройно С.О.
|
||
|
4.
Обговорення різних способів популяризації
досвіду роботи вчителів інформатики. План проведення відкритих уроків.
|
Тройно С.О.
|
||
|
5.
Різне. Робота з
документами Google загального доступу
|
Тройно С.О.
всі вчителі
|
||
ІІІ.
|
1. Обговорення проблемних
питань з організації, проведення та підсумків ІІ турів(міських) олімпіад з
ІКТ та ОАП.
|
січень 2020
|
НВК «Ліцей-СЗШ» №10
|
Тройно С.О.
Вієнко Г.В.
|
|
2.
Поточний аналіз підготовки, проведення та підсумків конкурсів з
інформаційних технологій (документи спільного доступу)
|
Тройно С.О.
всі вчителі
|
||
|
3. 3. Круглий стіл «Форми та методи соціалізації особистості на уроках
інформатики та формування патріотично
свідомої особистості». Школа досвіду.
|
всі вчителі
|
||
|
4. Обговорення проблемних питань в методиці викладання інформатики в
6, 9 класах та визначення практичних рекомендацій щодо їх усунення.
|
Учителі, що працюють в 6-х, 9-х класах
|
||
ІV.
|
1. Аналіз результатів
проведення ІІІ туру(обласних) олімпіад з інформатики
|
квітень 2020
|
НВК «Ліцей-СЗШ» №10
|
Тройно С.О.
|
|
2. Кількісний аналіз
участі у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах з інформатики.
|
ЦНТТ
Морозова М. О.
|
||
|
3. Підсумки галереї
відкритих уроків. Школа досвіду.
|
всі вчителі
|
||
|
4. Обговорення наробок
досвіду роботи над темою «Педагогічні стратегії соціалізації особистості громадянського
суспільства»за 2019-2020 н. р. Школа досвіду.
|
Всі вчителі
|
||
|
5. Різне. Робота з
документами Google загального доступу
|
Тройно С.О.
всі вчителі
|
План засідань ММО вчителів інформатики на 2018-2019 н.р.
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
проведення
|
Місце
прове-дення
|
Відповідальний
|
І.
|
1.
Аналіз
роботи ММО за 2017-2018 н. р. Обговорення плану роботи на 2018-2019
н.р.(відкриті уроки, план атестації, курсової перепідготовки, заходи,
конкурси….)
|
серпень 2018
|
НВК «Ліцей-СЗШ» №10
|
Тройно С.О.
|
2. Обговорення рекомендаціями ДОІППО щодо напрямків
роботи вчителів інформатики на 2018-19 н.р.:
вивчення нормативних
документів та обговорення особливостей
та змін у навчальних програмах з інформатики в загальноосвітніх школах.
|
Всі вчителі
|
|||
3.
Ознайомлення
з новою методичною літературою з викладання інформатики в загальноосвітніх
школах. Зорієнтованість навчання на виховання
національної самосвідомості та патріотизму учнів
|
Всі вчителі
|
|||
4.
Визначення
основних напрямків роботи над темою «Педагогіка соціалізації особистості
громадянського суспільства»
|
Тройно С.О..
|
|||
5.
Різне.
Документи загального доступу (заповнити)
|
Тройно С.О.
|
|||
ІІ.
|
1.
Конкурси з
інформаційних технологій в 2017-2018 н.р. Обговорення підсумків результатів
попередніх років та змін в умовах організації та проведення. Школа досвіду.
|
грудень 2018
|
НВК «Ліцей-СЗШ» №10
|
Тройно С.О.
|
2.
Підготовка до
проведення І та ІІ турів олімпіад з інформатики ( ІКТ, ОАП). Обговорення
можливостей участі у дистанційному Інтернет-тренінгу з олімпіадної
інформатики. Школа досвіду.
|
Тройно С.О.
Вієнко Г.В.
|
|||
3.
В рамках роботи з
обдарованими учнями організувати участь дітей у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах (Бобер, Комп’ютерна перлинка, Макетування …)
|
Тройно С.О.
|
|||
4.
Обговорення різних
способів популяризації досвіду роботи вчителів інформатики. План проведення
відкритих уроків.
|
Тройно С.О.
|
|||
5.
Різне.
Робота з документами Google загального доступу
|
Тройно С.О.
всі вчителі
|
|||
ІV.
|
1. Аналіз результатів проведення ІІІ туру(обласних) олімпіад з
інформатики
|
квітень 2019
|
НВК «Ліцей-СЗШ» №10
|
Тройно С.О.
|
2.
Кількісний аналіз
участі у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах з інформатики.
|
ЦНТТ
Морозова М. О.
|
|||
3.
Підсумки галереї
відкритих уроків. Школа
досвіду.
|
всі вчителі
|
|||
4.
Обговорення наробок
досвіду роботи над темою «Педагогічні стратегії соціалізації особистості
громадянського суспільства»за 2016-2017 н. р. Школа досвіду.
|
Всі вчителі
|
|||
5.
Різне. Робота з документами
Google загального доступу
|
Тройно С.О.
всі вчителі
|
План засідань ММО вчителів інформатики на 2017-2018 н.р.
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін проведення
|
Місце прове-дення
|
Відповідальний
|
І.
|
1. Аналіз роботи ММО за 2016-2017 н. р. Обговорення плану роботи на 2017-2018 н.р.(відкриті уроки, план атестації, курсової перепідготовки, заходи, конкурси….)
|
серпень 2017
|
ЗОШ № 9
|
Постоєнко С.М.
|
2. Обговорення рекомендаціями ДОІППО щодо напрямків роботи вчителів інформатики на 2017-18 н.р.: вивчення нормативних документів та обговорення особливостей та змін у навчальних програмах з інформатики в загальноосвітніх школах.
|
Всі вчителі
| |||
3. Ознайомлення з новою методичною літературою з викладання інформатики в загальноосвітніх школах. Зорієнтованість навчання на виховання національної самосвідомості та патріотизму учнів
|
Всі вчителі
| |||
4. Визначення основних напрямків роботи над темою «Педагогіка соціалізації особистості громадянського суспільства»
|
Постоєнко С.М.
| |||
5. Різне. Документи загального доступу (заповнити)
|
Постоєнко С.М.
| |||
ІІ.
|
1. Конкурси з інформаційних технологій в 2017-2018 н.р. Обговорення підсумків результатів попередніх років та змін в умовах організації та проведення. Школа досвіду.
|
жовтень-листопад 2017
|
ЗОШ № 9
|
Постоєнко С.М.
|
2. Підготовка до проведення І та ІІ турів олімпіад з інформатики ( ІКТ, ОАП). Обговорення можливостей участі у дистанційному Інтернет-тренінгу з олімпіадної інформатики. Школа досвіду.
|
Постоєнко С.М.
Нежувака О.А
| |||
3. В рамках роботи з обдарованими учнями організувати участь дітей у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах (Бобер, Комп’ютерна перлинка, Макетування …)
|
Постоєнко С.М.
Морозова М.О.
| |||
4. Обговорення різних способів популяризації досвіду роботи вчителів інформатики. План проведення відкритих уроків.
|
Постоєнко С.М.
| |||
5. Різне. Робота з документами Google загального доступу
|
Постоєнко С.М., всі вчителі
| |||
ІІІ.
|
1. Обговорення проблемних питань з організації, проведення та підсумків ІІ турів(міських) олімпіад з ІКТ та ОАП.
|
січень 2018
|
ЗОШ № 9
|
Постоєнко С.М.,
Лінник А.В.
|
2. Поточний аналіз підготовки, проведення та підсумків конкурсів з інформаційних технологій (документи спільного доступу)
|
Постоєнко С.М.,
всі вчителі
| |||
3. 3. Круглий стіл «Форми та методи соціалізації особистості на уроках інформатики та формування патріотично свідомої особистості». Школа досвіду.
|
всі вчителі
| |||
4. Обговорення проблемних питань в методиці викладання інформатики в 6, 9 класах та визначення практичних рекомендацій щодо їх усунення.
|
Учителі, що працюють в 6-х, 9-х класах
| |||
ІV.
|
1. Аналіз результатів проведення ІІІ туру(обласних) олімпіад з інформатики
|
квітень 2018
|
ЗОШ № 9
|
Постоєнко С.М.
|
2. Кількісний аналіз участі у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах з інформатики.
|
ЦНТТ
Морозова М. О.
| |||
3. Підсумки галереї відкритих уроків. Школа досвіду.
|
всі вчителі
| |||
4. Обговорення наробок досвіду роботи над темою «Педагогічні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»за 2016-2017 н. р. Школа досвіду.
|
Всі вчителі
| |||
5. Різне. Робота з документами Google загального доступу
|
Постоєнко С.М.,
всі вчителі
|
План засідань ММО вчителів інформатики на 2016-2017 н.р.
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін проведення
|
Місце прове-дення
|
Відповідальний
|
І.
|
1. Аналіз роботи ММО за 2015-2016 н. р. Обговорення плану роботи на 2016-2017 н.р.(відкриті уроки, план атестації, курсової перепідготовки, заходи, конкурси….)
|
серпень 2016
|
ЗОШ № 9
|
Постоєнко С.М.
|
2. Участь у серпневому вебінарі ДОІППО, таобговорення розглянутих на ньому напрямків роботи вчителів інформатики на 2016-17 н.р.: вивченнянормативних документів та обговорення особливостей та змін у навчальних програмах з інформатики в загальноосвітніх школах таобговорення особливостей викладання інформатики в 5-х та 8-х класах у 2016-2017 н. р.
|
Всі вчителі
| |||
3. Обмін методичними наробками з проблем викладання інформатики в 4-х та 7-х класах у 2015-2016 н. р.
|
Всі вчителі
| |||
4. Ознайомлення з новою методичною літературою з викладання інформатики в загальноосвітніх школах. Зорієнтованість навчання на виховання національної самосвідомості та патріотизму учнів
|
Постоєнко С.М.
| |||
5. Різне. Документи загального доступу (заповнити)
|
Постоєнко С.М.
| |||
ІІ.
|
1. Визначення основних напрямків роботи над темою «Педагогіка соціалізації особистості громадянського суспільства»
|
жовтень 2016
|
ЗОШ № 9
|
Постоєнко С.М.
|
2. Конкурси з інформаційних технологій в 2016-2017 н.р. Обговорення підсумків результатів попередніх років та змін в умовах організації та проведення. Школа досвіду.
|
Постоєнко С.М.
| |||
3. Підготовка до проведення І та ІІ турів олімпіад з інформатики ( ІКТ, ОАП). Обговорення можливостей участі у дистанційному Інтернет-тренінгу з олімпіадної інформатики. Школа досвіду.
|
Постоєнко С.М.
Нежувака О.А.
| |||
4. В рамках роботи з обдарованими учнями організувати участь дітей у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах (Бобер, Комп’ютерна перлинка, Макетування …)
|
ЦНТТ
Морозова М.О.
| |||
5. Обговорення різних способів популяризації досвіду роботи вчителів інформатики. План проведення відкритих уроків.
|
Постоєнко С.М., всі вчителі
| |||
6. Різне. Робота з документами Google загального доступу
|
Постоєнко С.М., всі вчителі
| |||
ІІІ.
|
1. Обговорення проблемних питань з організації, проведення та підсумків ІІ турів(міських) олімпіад з ІКТ та ОАП.
|
грудень 2016
|
ЗОШ № 9
|
Постоєнко С.М.,
Лінник А.В.
|
2. Поточний аналіз підготовки, проведення та підсумків конкурсів з інформаційних технологій (документи спільного доступу)
|
Постоєнко С.М.,
всі вчителі
| |||
3. Круглий стіл «Форми та методи соціалізації особистості на уроках інформатики та формування патріотично свідомої особистості». Школа досвіду.
|
всі вчителі
| |||
ІV.
|
1. Обговорення проблемних питань в методиці викладання інформатики в 5, 8 класах та вироблення практичних рекомендацій для їх усунення.
|
березень 2017
|
ЗОШ № 9
|
Учителі, що працюють в 5-х, 8-х класах
|
2. Аналіз результатів проведення ІІІ туру(обласних) олімпіад з інформатики
|
Постоєнко С.М.
| |||
3. Кількісний аналіз участі у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах з інформатики.
|
ЦНТТ
Морозова М. О.
| |||
4. Підсумки галереї відкритих уроків. Школа досвіду.
|
всі вчителі
| |||
5. Різне. Робота з документами Google загального доступу
|
Всі вчителі
| |||
V.
|
1. Ознайомлення з наказами, програмами, підручниками та дидактичними матеріалами (за їх наявністю) з провадження нових державних стандартів у викладанні інформатики в 5, 8 класах.
|
травень 2017
|
ЗОШ № 9
|
Постоєнко С.М.
|
2. Аналіз результатів обласних конкурсів з інформатики.
|
ЦНТТ
Морозова М. О.
| |||
3. Обговорення наробок досвіду роботи над темою «Педагогічні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»за 2016-2017 н. р. Школа досвіду.
|
Постоєнко С.М.,
всі вчителі
| |||
4. Обговорення проекту плану роботи ММО на наступний навчальний рік та доповнення його практичними рекомендаціями і пропозиціями.
|
Постоєнко С.М.,
всі вчителі
| |||
5. Різне. Робота з документами Google загального доступу.
|
Всі вчителі
| |||
План засідань ММО вчителів інформатики на 2015-2016 н.р.
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін проведення
|
Місце прове-дення
|
Відповідальний
|
І.
|
1. Аналіз роботи ММО за 2014-2015 н. р. Обговорення плану роботи на 2015-2016 н.р.(відкриті уроки, план атестації, курсової перепідготовки, заходи, конкурси….)
|
серпень 2015
|
ЗОШ № 1
|
Постоєнко С.М.
|
2. Обмін методичними наробками з проблем викладання інформатики в 3-х та 6-х класах у 2014-2015 н. р.
|
Всі вчителі
| |||
3. Обговорення особливостей викладання інформатики в 4-х та 7-х класах у 2015-2016 н. р. Школа досвіду.
|
Всі вчителі
| |||
4. Вивчення нормативних документів. Обговорення особливостей або змін у навчальних програмах з інформатики в загальноосвітніх школах. Школа досвіду.
|
Постоєнко С.М.
| |||
5. Ознайомлення з новою методичною літературою з викладання інформатики в загальноосвітніх школах. Зорієнтованість навчання на виховання національної самосвідомості та патріотизму учнів
|
Постоєнко С.М.
| |||
6. Різне. Документи загального доступу (заповнити)
|
Всі вчителі
| |||
ІІ.
|
1. Визначення основних напрямків роботи над темою «Педагогіка соціалізації особистості громадянського суспільства»
|
жовтень 2015
|
ЗОШ № 9
|
Постоєнко С.М.
|
2. Конкурси з інформаційних технологій в 2015-2016 н.р. Обговорення підсумків результатів попередніх років та змін в умовах організації та проведення. (за матеріалами обласного Web-бинару ДОІППО «Навчання інформатики: професійне зростання та творчий пошук.» від 28.10.2015). Школа досвіду.
|
Постоєнко С.М.
| |||
3. Підготовка до проведення І та ІІ турів олімпіад з інформатики ( ІКТ, ОАП). Обговорення можливостей участі у дистанційному Інтернет-тренінгу з олімпіадної інформатики. Школа досвіду.
|
Постоєнко С.М.
Нежувака О.А.
| |||
4. В рамках роботи з обдарованими учнями організувати участь дітей у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах (Бобер, Комп’ютерна перлинка, Макетування …)
|
ЦНТТ
Морозова М.О.
| |||
5. Обговорення різних способів популяризації досвіду роботи вчителів інформатики. План проведення відкритих уроків.
|
Постоєнко С.М., всі вчителі
| |||
6. Різне. Робота з документами Googleзагального доступу
|
Постоєнко С.М., всі вчителі
| |||
ІІІ.
|
1. Обговорення проблемних питань з організації, проведення та підсумків ІІ турів(міських) олімпіад з ІКТ та ОАП.
|
грудень 2015
|
ЗОШ № 9
|
Постоєнко С.М.,
Лінник А.В.
|
2. Поточний аналіз підготовки, проведення та підсумків конкурсів з інформаційних технологій (документи спільного доступу)
|
Постоєнко С.М.,
всі вчителі
| |||
3. Круглий стіл «Форми та методи соціалізації особистості на уроках інформатики та формування патріотично свідомої особистості». Школа досвіду.
|
всі вчителі
| |||
ІV.
|
1. Обговорення проблемних питань в методиці викладання інформатики в 4, 7 класах та вироблення практичних рекомендацій для їх усунення.
|
березень 2016
|
ЗОШ № 9
|
Учителі, що працюють в 4-х, 7-х класах
|
2. Аналіз результатів проведення ІІІ туру(обласних) олімпіад з інформатики
|
Постоєнко С.М.
| |||
3. Кількісний аналіз участі у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах з інформатики.
|
ЦНТТ
Морозова М. О.
| |||
4. Підсумки галереї відкритих уроків. Школа досвіду.
|
всі вчителі
| |||
5. Різне. Робота з документами Googleзагального доступу
|
Всі вчителі
| |||
V.
|
1. Ознайомлення з наказами, програмами, підручниками та дидактичними матеріалами (за їх наявністю) з провадження нових державних стандартів у викладанні інформатики в 5, 8 класах.
|
травень 2016
|
ЗОШ № 9
|
Постоєнко С.М.
|
2. Аналіз результатів обласних конкурсів з інформатики.
|
ЦНТТ
Морозова М. О.
| |||
3. Обговорення наробок досвіду роботи над темою «Педагогічні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»за 2015-2016 н. р. Школа досвіду.
|
Постоєнко С.М.,
всі вчителі
| |||
4. Обговорення проекту плану роботи ММО на наступний навчальний рік та доповнення його практичними рекомендаціями і пропозиціями.
|
Постоєнко С.М.,
всі вчителі
| |||
5. Різне. Робота з документами Googleзагального доступу.
|
Всі вчителі
| |||
План засідань ММО вчителів інформатики на 2014-2015 н.р.
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін проведення
|
Місце прове-дення
|
Відповідальний
|
І.
|
1. Аналіз роботи ММО за 2013-2014 н. р. Обговорення плану роботи на 2014-2015 н.р.(відкриті уроки, план атестації, курсової перепідготовки, заходи, конкурси….)
|
серпень 2014
|
ЗОШ № 9
|
Постоєнко С.М.
|
2. Обмін методичними наробками з проблем викладання інформатики в 2-х та 5-х класах у 2013-2014 н. р.
|
Всі вчителі
| |||
3. Обговорення особливостей викладання інформатики в 3-х та 6-х класах у 2014-2015 н. р.
|
Всі вчителі
| |||
4. Вивчення нормативних документів. Обговорення особливостей або змін у навчальних програмах з інформатики в загальноосвітніх школах.
|
Постоєнко С.М.
| |||
5. Ознайомлення з новою методичною літературою з викладання інформатики в загальноосвітніх школах
|
Постоєнко С.М.
| |||
6. Різне. Документи загального доступу (заповнити)
|
Всі вчителі
| |||
ІІ.
|
1. Підготовка до обласного семінару для керівників обласних МО : методика роботи ММО з вчителями, створення спільного Інтернет-простору, блог ММО, сайт ММО ..)
|
жовтень 2014
|
ЗОШ № 9
|
Постоєнко С.М., всі вчителі
|
2. Обговорення методів та форм реалізації електроних проектів (ел журнал, курс школа, школа для обдарованих(МАН), школа для дітей з особливими фіз. потребами (дистанційне навчання), ел освітні округи, ел атестація пед. працівників) та участі в них вчителів ММО.
|
Постоєнко С.М., всі вчителі
| |||
3. Підготовка до проведення І та ІІ турів олімпіад з інформатики. Обговорення можливостей участі у дистанційному Інтернет-тренінгу з олімпіадної інформатики
|
Постоєнко С.М.
| |||
4. В рамках роботи з обдарованими учнями організувати участь дітей у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах (Бобер, Комп’ютерна перлинка, Макетування …)
|
ЦНТТ
| |||
5. Обговорення різних способів популяризації досвіду роботи вчителів інформатики.
|
Постоєнко С.М.
| |||
6. Різне.
| ||||
ІІІ.
|
1. Обговорення проблемних питань в методиці викладання інформатики в 3, 6 класах та вироблення практичних рекомендацій для їх усунення.
|
березень 2015
|
ЗОШ № 9
|
Учителі, які працюють в 3-х, 6-х класах
|
2. Аналіз результатів проведення ІІ туру олімпіад з інформатики
|
Постоєнко С.М.
| |||
3. Кількісний аналіз участі у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах з інформатики.
|
ЦНТТ
| |||
4. В рамках підготовки до міського конкурсу ММО попередній аналіз виконаної роботи (документи спільного доступу)
|
Постоєнко С.М., всі вчителі
| |||
5. Обговорення форм та методів креативної освіти в межах підготовки до міської ярмарки-фестивалю «Досвід креативної освіти»
|
Постоєнко С.М., всі вчителі
| |||
6. Різне.
|
Всі вчителі
| |||
ІV.
|
1. Ознайомлення з наказами, програмами, підручниками та дидактичними матеріалами (за їх наявністю) з провадження нових державних стандартів у викладанні інформатики в 3, 6 класах.
|
травень 2015
|
ЗОШ № 9
|
Постоєнко С.М.
|
2. Аналіз результатів ІІІ туру олімпіад та обласних конкурсів з інформатики.
|
Постоєнко С.М.
| |||
3. Обговорення проекту плана роботи ММО на наступний навчальний рік та доповнення його практичними рекомендаціями і пропозиціями.
|
Постоєнко С.М., всі вчителі
| |||
4. Різне.
|
Всі вчителі
| |||
серпневого засідання 2013
Зміст роботи
|
Відповідаль-
ний
|
1. Аналіз роботи м/о.
2. Вивчення нормативних
документів.
Обговорення
особливостей
навчальної програми з
інформатики в 2013- 2014
н.р.
3. Обговорення державного
стандарту з інформатики
для 5-х та 2-х класів, надання допомоги вчителям початкової школи під час планування та викладання
інформатики
4. Обговорення програм і
планування, аналіз нових
програм для 11-річної
школи (2,5, 9-11 класи).
(Сходинки до інформатики,
скретч, скарбничка знань).
5. Поповнення банку
методичних розробок, позакласних заходів та конспектів нестандартних уроків. Обмін досвідом.
6. Ознайомлення з новою
навчальною літературою.
7. Різне
|
Лінник А.В..
Лінник А.В.
Лінник А.В.
Всі
Куриленко І.В.
Всі
Вієнко Г.В.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар