У наш час інформаційно-комунікаційних, хмарних технологій обчислень та швидких технологічних змін та інновацій важливо отримувати найсвіжішу інформацію про застосування новітніх рішень та підходів в освіті, вдосконалювати власні педагогічні навички, передавати нові знання учням.
Учитель повинен бути в курсі передових технологій, мати знання в різних сферах. Тому, необхідною умовою зростання професійної діяльності будь-якого педагога є його самоосвіта та самовдосконалення.
ММО у своїй діяльності керується Законом України «Про освіту», Національною доктриною розвитку освіти, Державним стандартом базової і повної середньої освіти, Концепцією загальної середньої освіти (12-річна школа), іншими нормативно-правовими документами з організації та проведення методичної роботи.
Основними завданнями ММО є:
• реалізація завдань, які випливають із Закону «Про освіту»;
• вивчення і реалізація положень нормативно-правових документів;
• створення умов для постійного підвищення освітнього, професійного та культурного рівня вчителів;
• організація експериментальної діяльності з предметів;
• освоєння нового змісту, технологій і наукових методів викладання предметів;
• вивчення і аналіз стану викладання предметів;
• узагальнення досвіду вчителів і втілення його в практику;
• проведення огляду кабінетів, конкурсів професійної майстерності, підготовка матеріалів на районну педагогічну виставку;
• організація відвідування уроків із наступним їхнім аналізом і самоаналізом;
• організація тижнів професійної майстерності педагогів із метою ознайомлення з новими методичними розробками та результатом застосування інноваційних технологій;
• проведення звітів про самоосвіту вчителів та їхню роботу на курсах підвищення кваліфікації;
• інформування педагогів про нові книги, методичні рекомендації, статті у фахових виданнях про зміст та методику навчально-виховної роботи з предмета. -
Основні функції ММО:
• надання практичної та інтелектуальної допомоги педагогам;
• підтримка педагогічної ініціативи інноваційних процесів;
• оцінка досвіду та стану процесів і явищ, що відбуваються;
• налагодження і встановлення контактів, зв'язків, які позитивно впливають на реалізацію цілей діяльності ММО.
Основні напрями діяльності ММО:
• удосконалення та збагачення знань педагогів (мається на увазі, різні за змістом знання: предметні, методичні, дидактичні, виховні, психологічні, загальнокультурні);
• розвиток світогляду, професійно-ціннісних орієнтацій, переконань вчителів, адекватних завданням розвитку (міста) школи;
• розвиток сучасного стилю педагогічного мислення вчителя (таких його рис, як системність, комплексність, конкретність, почуття міри, гнучкість, мобільність) і його готовність до професійного самовдосконалення та роботи над собою.
• розробка та апробація моделей креативної регіональної освіти, визначення основних показників творчої компетентності особистості, запровадження інноваційних технологій розвитку творчого потенціалу учнів, удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу особистості в системі креативної освіти.
• запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу, відповідно до здібностей і нахилів учнів.
• впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів
• розвиток інноваційного потенціалу інтелектуально обдарованих дітей і їх участь в дистанційному Інтернет-тренінгу з олімпіадної інформатики.
• впровадження нових інформаційних технологій в процес навчання дітей в профільних класах.
• роведення глибокого аналізу матеріалів з досвіду роботи педагогів, відповідної методичної експертизи запропонованих форм і методів роботи;
• вироблення рекомендацій щодо коригування змодельованого досвіду.
• впровадження в роботу методичного об’єднання практичних занять з курсу інформатик
Пріоритети освітнього призначення можна розподілити по рівнях:
• формування інформаційної культури особистості;
• взаємодія з іншими загальноосвітніми дисциплінами протягом усього періоду навчання;
• формування уявлень щодо ресурсного значення інформації та інформаційних процесів;
• формування навичок, умінь користування електронною технікою та загальних уявлень про інформаційні технології
Інформатизація навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи передбачає, в першу чергу, широке використання у процесі вивчення шкільних навчальних дисциплін комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання на базі сучасних комп’ютерів і телекомунікаційних мереж.
ММО вчителів інформатики працювало над
науково-методичними проблемою:
«Впровадження нових інформаційних технологій в процес навчання як шлях до формування креативної особистості».
Дана тема узгоджена з проблемою міста «Запровадження інноваційних педагогічних технологій, спрямованих на формування і розвиток творчої особистості, та удосконалення психолого-педагогічного супроводу в системі креативної освіти» та являється продовженням обласної теми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості».
Немає коментарів:
Дописати коментар