Дистанційне
засідання від 06.04.2020р. міского методичного об'єднання вчителів інформатики
м.Марганець
С.М.
Бабкіна методист міського методичного
кабінету
С.О.
Тройно керівник методичного об'єднання
вчителів інформатики
Присутні
12 членів міського об'єднання:
Порядок
денний:
1.
Про вибір та замовлення підручників для 7 класу
з інфоматики.
Про Аналіз результатів проведення II-ІІІ туру олімпіад з інформатики та інформаційних
технологій
2.
1.1. Слухали: керівника методичного об'єднання вчителів інформатики С.О. Тройно, щодо результатів обговорення та вибору проекту підручників на засіданні шкільних методичних об'єднань вчителів-предметників.
Заслухавши та обговоривши інформацію С.О. Тройно., рекомендації та пропозиції вчителів-предметників щодо проектів підручників, їх відповідності до чинних навчальних програм, методичне об'єднання вирішило:
1. Здійснити вибір проектів підручників «Інформатика»
підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти Бондаренко О. О.,
Ластовецький В. В., Пилипчук О. П., Шестопалов Є.
С.М.
Бабкіна _________методист міського методичного кабінету
С.О.
Тройно _________керівник методичного об'єднання
вчителів інформатики
З
рішенням методичного об'єднання ознайомлені та згідні вчителі-предметники:
_______ Н.В.Строганова
______
М.І.Кривощокова
______
О.В.Губенко
_______
О.А.Нетюхайло
_______
І.І.Черевко
Дистанційне
засідання від 06.04.2020р міского методичного об'єднання вчителів інформатики
м.Марганець
С.М.
Бабкіна методист міського методичного
кабінету
С.О.
Тройно керівник методичного об'єднання
вчителів інформатики
Присутні
12 членів міського об'єднання:
Порядок
денний:
1. Про Аналіз результатів проведення II-ІІІ туру олімпіад з інформатики та інформаційних
технологій.
2. Кількісний аналіз
участі у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах з інформатики.
3. Вибір підручника з
інформатики для 7 класу.
4. Різне. Робота з
документами Google загального доступу.
Слухали: керівника методичного об'єднання
вчителів інформатики С.О. Тройно, щодо результатів проведення та обговорення олімпіад з інформатики та інформаційних технологій, кількісний аналіз
участі у всеукраїнських інтерактивних конкурсах з інформатики та вибору проекту підручників
на засіданні дистанційного методичного об'єднань
вчителів-предметників.
Заслухавши та обговоривши
інформацію С.О. Тройно., рекомендації та пропозиції вчителів-предметників щодо роботи
та налагодження підвищенню навиків та участі у різних конкурсах та олімпіадах, їх
відповідності, методичне об'єднання вирішило:
o запровадження електронного портфоліо вчителів
інформатики, створення авторських та тематичних блогів вчителів;
o
розбудову міських освітніх он-лайн ресурсів з метою розвитку
віртуальних педагогічних спільнот;
o залучення вчителів інформатики до участі в конкурсах,
фестивалях, виставках, олімпіадах для перевірки робіт учнів ;
o щорічне підвищення рівня фахової підготовки вчителів
інформатики, використовуючи для цього різні форми навчання;
o розвиток дистанційної форми навчання для вчителів
інформатики;
o узагальнення передового педагогічного досвіду роботи кращих
вчителів інформатики;
o направлення діяльності учнів у позаурочний час для
розвитку їх творчого потенціалу, креативного мислення.
o підготовка та залучення учнів на міські олімпіади та
конкурси
o робота з обарованими дітьми.
o здійснити вибір підручників «Інформатика» підручник для 7 класу
закладів загальної середньої освіти Бондаренко О. О., Ластовецький В. В.,
Пилипчук О. П., Шестопалов Є.
Посилання на блог методичного об'єднання вчителів
інформатики
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
проведення
|
Місце
прове-дення
|
Відповідальний
|
1
|
Аналіз результатів проведення ІІІ
туру(обласних) олімпіад з інформатики
|
квітень 2020
|
Дистанційні докумекнти(GOOGLE ДИСК)
|
Тройно
С.О.
|
2
|
Кількісний аналіз участі у Всеукраїнських
інтерактивних конкурсах з інформатики.
|
ЦНТТ
Морозова
М. О.
|
||
3
|
Підсумки галереї відкритих уроків. Школа досвіду.
|
всі
вчителі
|
||
4
|
Обговорення наробок досвіду роботи над темою
«Педагогічні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»за
2019-2020 н. р. Школа досвіду.
|
Всі
вчителі
|
||
5
|
Різне. Робота з документами Google
загального доступу
|
Тройно
С.О.
всі
вчителі
|
||
6
|
Вибір підручника з інформатики для 7 класу
|
Всі
вчителі
|
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін проведення
|
Місце прове-дення
|
Відповідальний
|
І.
|
1. Аналіз роботи ММО за 2018-2019 н. р. Обговорення плану роботи на 2019-2020 н.р.(відкриті уроки, план атестації, курсової перепідготовки, заходи, конкурси….)
|
серпень 2019
|
НВК-СЗШ № 10
|
Тройно С.О.
|
2. Обговорення рекомендацій ДАНО, та напрямків роботи вчителів інформатики на 2019-2020 н.р.: Обговорення необхідності запровадження новітніх педагогічних стратегій та конкретних технологій соціалізації особистості учня, в рамках ІІІ етапу роботи над науково-методичною проблемою області «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства». Зорієнтованість навчання на виховання національної самосвідомості та патріотизму учнів.
|
Всі вчителі
| |||
3. Ознайомлення з новою методичною літературою з викладання інформатики в загальноосвітніх школах. Вивчення нормативних документів та обговорення особливостей та змін у навчальних програмах з інформатики в загальноосвітніх школах та обговорення особливостей викладання інформатики в 7-х та 9-х класах у 2019-2020 н. р.
|
Всі вчителі
| |||
4. Обмін методичними наробками з проблем викладання інформатики в 6-х та 8-х класах у 2019-2020 н. р.
|
Тройно С.О.
| |||
5. Різне. Документи загального доступу (заповнити)
|
Всі вчителі
|
11 листопада 2018 р. у навчальних закладах міста проведено Міжнародний інтерактивний конкурс з інформатики та комп'ютерної грамотності "Бобер".
Конкурс проводився в трьох вікових групах:
- БОБРЕНЯ – для учнів 5 –7 класів;
- БОБРИК – для учнів 8 – 9 класів;
- БОБЕР – для учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл.
Конкурс проводився одночасно в усіх регіонах України за відповідними завданнями для кожної вікової групи.
Учасникам було запропановано завдання двох типів:
- Тестові завдання. До них додаються чотири варіанти відповіді, з яких потрібно вибрати правильний.
- Інтерактивні завдання. Отримати правильний результат можна лише при виконанні відповідної послідовності операцій на комп’ютері.
08-16 грудня 2018 р. в Марганецькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №9 з поглибленим вивченням інформатики у 8-11 класах в рамках роботи з обдарованою молоддю було проведено ІІ тур Всеукраїнської олімпіади з інформаційно-комунікаційних технологій та ІІ тур Всеукраїнської олімпіади з основ алгоритмізації та програмування
Немає коментарів:
Дописати коментар