Страницы

Новини





                                            
 Дистанційне засідання від 06.04.2020р.  міского методичного об'єднання вчителів інформатики
м.Марганець
С.М. Бабкіна  методист міського методичного кабінету
С.О. Тройно  керівник методичного об'єднання вчителів інформатики
Присутні 12 членів міського об'єднання:
Порядок денний:
1.      Про вибір та замовлення підручників для 7 класу з інфоматики.
Про Аналіз результатів проведення II-ІІІ туру олімпіад з інформатики та інформаційних технологій
2.      
1.1.         Слухали: керівника методичного об'єднання вчителів інформатики С.О. Тройно, щодо результатів обговорення та вибору проекту підручників на засіданні шкільних методичних об'єднань вчителів-предметників.
Заслухавши та обговоривши інформацію С.О. Тройно., рекомендації та пропозиції вчителів-предметників щодо проектів підручників, їх відповідності до чинних навчальних програм, методичне об'єднання вирішило:
1.     Здійснити вибір  проектів підручників «Інформатика» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти Бондаренко О. О., Ластовецький В. В., Пилипчук О. П., Шестопалов Є.
С.М. Бабкіна _________методист міського методичного кабінету
С.О. Тройно  _________керівник методичного об'єднання вчителів інформатики
З рішенням методичного об'єднання ознайомлені та згідні вчителі-предметники:

_______ Н.В.Строганова                              
______ М.І.Кривощокова
______ О.В.Губенко
_______ О.А.Нетюхайло
_______ І.І.Черевко
    
     
 Дистанційне засідання від 06.04.2020р міского методичного об'єднання вчителів інформатики
м.Марганець
С.М. Бабкіна  методист міського методичного кабінету
С.О. Тройно  керівник методичного об'єднання вчителів інформатики
Присутні 12 членів міського об'єднання:
Порядок денний:
1.    Про Аналіз результатів проведення II-ІІІ туру олімпіад з інформатики та інформаційних технологій.
2.    Кількісний аналіз участі у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах з інформатики.
3.    Вибір підручника з інформатики для 7 класу.
4.    Різне. Робота з документами Google загального доступу.
Слухали: керівника методичного об'єднання вчителів інформатики С.О. Тройно, щодо результатів проведення та  обговорення олімпіад з  інформатики та інформаційних технологій, кількісний аналіз участі у всеукраїнських інтерактивних конкурсах з інформатики та вибору проекту підручників на засіданні дистанційного методичного  об'єднань вчителів-предметників.
Заслухавши та обговоривши інформацію С.О. Тройно., рекомендації та пропозиції вчителів-предметників щодо роботи та налагодження підвищенню навиків та участі у різних конкурсах та олімпіадах, їх відповідності, методичне об'єднання вирішило:
o   запровадження електронного портфоліо вчителів інформатики, створення авторських та тематичних блогів вчителів;
o   розбудову міських освітніх он-лайн ресурсів з метою розвитку віртуальних педагогічних спільнот;
o   залучення вчителів інформатики до участі в конкурсах, фестивалях, виставках, олімпіадах для перевірки робіт учнів ;
o   щорічне підвищення рівня фахової підготовки вчителів інформатики, використовуючи для цього різні форми навчання;
o   розвиток дистанційної форми навчання для вчителів інформатики;
o   узагальнення передового педагогічного досвіду роботи кращих вчителів інформатики;
o   направлення діяльності учнів у позаурочний час для розвитку їх творчого потенціалу, креативного мислення.
o   підготовка та залучення учнів на міські олімпіади та конкурси
o   робота з обарованими дітьми.
o   здійснити вибір  підручників «Інформатика» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти Бондаренко О. О., Ластовецький В. В., Пилипчук О. П., Шестопалов Є.

Посилання на блог методичного об'єднання вчителів інформатики





План квітневого засіданя ММО вчителів інформатики на 2019-2020 н.р.





№ п/п




Зміст роботи
Термін проведення
Місце прове-дення




Відповідальний
1
Аналіз результатів проведення ІІІ туру(обласних) олімпіад з інформатики
квітень 2020
Дистанційні докумекнти(GOOGLE ДИСК)


Тройно С.О.

2
Кількісний аналіз участі у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах з інформатики.
ЦНТТ
Морозова М. О.
3
Підсумки галереї відкритих уроків. Школа досвіду.
всі вчителі
4
Обговорення наробок досвіду роботи над темою «Педагогічні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»за 2019-2020 н. р. Школа досвіду.
Всі вчителі
5
Різне. Робота з документами Google загального доступу
Тройно С.О.
всі вчителі
6
Вибір підручника з інформатики для 7 класу
Всі вчителі
План серпневого засіданя ММО вчителів інформатики на 2019-2020 н.р.





№ п/п




Зміст роботи
Термін проведення
Місце прове-дення




Відповідальний
І.

1.       Аналіз роботи ММО за 2018-2019 н. р. Обговорення плану роботи на 2019-2020 н.р.(відкриті уроки, план атестації, курсової перепідготовки, заходи, конкурси….)
серпень 2019

НВК-СЗШ № 10

Тройно С.О.
2.       Обговорення рекомендацій ДАНО, та напрямків роботи вчителів інформатики на 2019-2020 н.р.: Обговорення необхідності запровадження новітніх педагогічних стратегій та конкретних технологій соціалізації особистості учня, в рамках ІІІ етапу роботи над науково-методичною проблемою області «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства». Зорієнтованість навчання на виховання національної самосвідомості та патріотизму учнів.   
Всі вчителі
3.       Ознайомлення з новою методичною літературою з викладання інформатики в загальноосвітніх школах. Вивчення нормативних документів та обговорення особливостей  та змін у навчальних програмах з інформатики в загальноосвітніх школах та обговорення особливостей викладання інформатики в 7-х   та 9-х класах у 2019-2020 н. р.
Всі вчителі
4. Обмін методичними наробками з проблем викладання інформатики в 6-х та 8-х класах у 2019-2020 н. р.
Тройно С.О.
5.         Різне. Документи загального доступу (заповнити)
Всі вчителі


11 листопада 2018 р. у навчальних закладах міста проведено Міжнародний інтерактивний конкурс з інформатики та комп'ютерної грамотності "Бобер".
  Конкурс проводився в трьох вікових групах:

  • БОБРЕНЯ – для учнів 5 –7 класів;
  • БОБРИК – для учнів 8 – 9 класів;
  • БОБЕР – для учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл.
Конкурс БоберКонкурс проводився одночасно в усіх регіонах України за відповідними завданнями для кожної вікової групи.
Учасникам було запропановано завдання двох типів:


  1. Тестові завдання. До них додаються чотири варіанти відповіді, з яких потрібно вибрати правильний.
  2. Інтерактивні завдання. Отримати правильний результат можна лише при виконанні відповідної послідовності операцій на комп’ютері.






08-16 грудня 2018 р. в Марганецькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №9 з поглибленим вивченням інформатики у 8-11 класах в рамках роботи з обдарованою молоддю було проведено ІІ тур Всеукраїнської олімпіади з інформаційно-комунікаційних технологій та ІІ тур Всеукраїнської олімпіади з основ алгоритмізації та програмування






Немає коментарів:

Дописати коментар